مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-29دانش

اختیارات کمیسیون های موارد خاص استانی افزایش می یابد


مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: آیین نامه افزایش اختیارات کمیسیون های موارد خاص دانشگاهی و استانی بازنگری و تدوین شده و در مرحله تایید وزارت علوم است.

- مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: آیین نامه افزایش اختیارات کمیسیون های موارد خاص دانشگاهی و استانی بازنگری و تدوین شده و در مرحله تایید وزارت علوم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جاماسب نوزری در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها، گفت : مصوبات کمیسیون موارد خاص مرکزی در بهمن ماه هم اکنون نیز نافذ است و دانشجویانی که پرونده آنها قبلا در شورامطرح شده بود و مصوبه دارد می توانند ازرساله یا پایان نامه خود دفاع کنند .

وی با تاکید بر استفاده از سامانه های آنلاین گفت: از اسفندماه گذشته تا کنون 73 هزار درخواست در سامانه سجاد ثبت شده است.

در واقع تقویت سامانه های آنلاین با همکاری دانشگاه ها می تواند تردد های حضوری را به حداقل برساند که در شرایط امروز نیاز اصلی کشور برای سلامت جامعه است.

استفاده از سامانه سجاد می بایست در الویت دانشگاه ها باشد به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر نوزری در خصوص تشکیل شوراهای انضباطی در شرایط کرونا گفت : شوراهای انضباطی به پرونده های انضباطی رسیدگی نمایند و با موافقت کتبی دانشجو امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات کمیسیون های موارد خاص استانی افزایش می یابد

اختیارات کمیسیون های موارد خاص استانی افزایش می یابد