مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:252020-07-29اقتصادي

بلاتکلیفی تکمیل تصفیه خانه های لرستان


طبیعتاً پیشرفت کشور ها و روند رشد جمعیت شهری به ویژه در شهرهای بزرگ باعث افزایش فاضلاب شهری شده همچنین کیفیت آب ها اغلب به علت مصارف خانگی و صنعتی کاهش یافته و پساب تولید می شود.

بر این اساس فاضلاب ها قبل از وارد شدن به محیط زیست باید از طریق شبکه جمع آوری وارد مدار تصفیه خانه های فاضلاب شهری شده تا طی عملیات فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تصفیه و بی خطرسازی شوند.

طی سال های گذشته عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و احداث سیستم تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای لرستان شروع شده و قرار بود مطابق زمان بندی و وعده های مدیران وارد چرخه تصفیه شوند اما هنوز دولت نتوانسته این پروژه ها را به نتیجه برساند.

 اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در 9 شهر  در این خصوص حمیدرضا کرم وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اظهار کرد: در 9 شهرستان بالای 20 هزار نفر استان طرح ملی و ملی- استانی ردیف اجرایی فاضلاب داریم که خرم آباد، بروجرد، الیگودرز و پلدختر تقریباً بین 80 الی 90 درصد شبکه جمع آوری ها، فاضلاب و سیستم تصفیه خانه طی سال های گذشته به بهره برداری رسیده است.

 وی با بیان اینکه شهرستان های کوهدشت، نورآباد و دورود بین 60 تا 80 درصد شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده و به بیرون شهر هدایت می شوند، گفت: ساختمان تصفیه خانه این شهرستان ها با پیشرفت فیزیکی 50 درصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی تکمیل تصفیه خانه های لرستان

بلاتکلیفی تکمیل تصفیه خانه های لرستان