مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-29اقتصادي

مصرف برق کشور به بیش از 58 هزار مگاوات رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، همایون حائری ظهر امروز در نشست مدیریت مصرف برق مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و شرکت های توزیع برق کشور که به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: با راه اندازی مرکز پایش توانیر رصد لحظه ای حوادث و اتفاقات شبکه های توزیع برق کشور رخ داد که نقش مهمی در نظارت و کنترل مصرف برق به ویژه در ساعات پیک در شرکت های توزیع برق دارد.

وی با بیان اینکه در 6 مردادماه پیک مصرف به رقم 58 هزار و 245 مگاوات رسید که اگر درایت و مدیریت صنعت برق نبود این مقدار به 63 هزار و 785 مگاوات می رسید یعنی میزان 5500 مگاوات مدیریت شد اگر قرار بود در این شرایط سخت اقتصادی و فشار تحریم ها نیروگاه ساخته می شد نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی بود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با راه اندازی مرکز رصد سال 99 را سرآغاز تحولات عظیم و شگرف صنعت برق عنوان کرد و افزود: تبادل دانش و ابتکارات همکاران در سراسر کشور می تواند در قالب کتابچه ای گردآوری و مورد استفاده قرار گیرد.

حائری از گزارش ها و اقدامات برنامه ریزی شده مدیریت مصرف و پیک بار شرکت های توزیع برق تشکر کرد و افزود: تأمین برق تاکنون در این شرایط کرونایی روزهای گرم با همکاری و تبادل تجربیات همکاران میسر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق کشور به بیش از 58 هزار مگاوات رسید

مصرف برق کشور به بیش از 58 هزار مگاوات رسید