مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-29اجتماعي

داوطلبان دارای علائم بیماری در مکان جدا آزمون دکتری می دهند


برای داوطلبان کنکور دکتری 99 که مبتلا به کرونا نیستند و دارای علائم مشکوک باشند در هر حوزه امتحانی، محیط جداگانه اختصاص داده شد.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای داوطلبان کنکور دکتری 99 که مبتلا به کرونا نیستند و دارای علائم مشکوک باشند در هر حوزه امتحانی، محیط جداگانه اختصاص داده شد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه این افراد دارای علائم مشکوک هستند و بیمار تلقی نمی شوند، در هر حوزه امتحانی، مکان جداگانه ای برای افرادی که علائم بیماری دارند در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل در آن قسمت آزمون خود را بگذارنند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.

D) مشخص شد که 54 نفر ابتلای قطعی به کرونا را اعلام کرده اند که از این تعداد یک نفر در بیمارستان بستری و سایرین در قرنطینه خانگی به سر می برند.

وی افزود: این افراد با وجود ابتلا به کرونا متقاضی حضور در آزمون دکتری تخصصی سال 99 هستند که به منظور مساعدت با این داوطلبان، با معاونت درمان وزارت بهداشت و معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها هماهنگی به عمل آمده است که محیط های امن برای برگزاری آزمون دکتری جهت داوطلبان مبتلا به کرونا برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان دارای علائم بیماری در مکان جدا آزمون دکتری می دهند

داوطلبان دارای علائم بیماری در مکان جدا آزمون دکتری می دهند