مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-29سياسي

رهبر انقلاب: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می کنیم


حضرت آیت الله خامنه ای در پیام مهمی به مناسبت موسم حج، تأکید کردند: در قضایای کنونی آمریکا و حرکت ضد تبعیض نژادی در آن هم، موضع قاطع ما جانبداری از مردم و محکوم کردن رفتار قساوت آمیز دولت نژادپرست آن کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه امام و رهبری خبرگزاری فارس حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت موسم حج، پیام مهمی را خطاب به امّت اسلام صادر کردند که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: بسم الله الرحمن الرحیم والحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین و من تَبِعَهُم باِحسانٍ الی یوم الدین موسم حج که همواره موسم احساس عزت و عظمت و شکفتگی جهان اسلام بود، امسال دستخوش اندوه و حسرت مؤمنان و مبتلا به احساس فراق و ناکامی مشتاقان است.

دلها از غربت کعبه احساس غربت میکند و لبّیکِ جداماندگان با اشک و آه درهم می آمیزد.

این محرومیت، کوته مدت است و بحول و قوه الهی دیر نخواهد پایید، لکن درس آن که قدردانستن نعمت بزرگ حج است باید ماندگار شود و ما را از غفلت برهاند.

رمز عظمت و قدرت امت اسلام در جمع فراگیر و متنوع مؤمنان در حریم کعبه و حرم پیامبر صلی الله علیه و آله و ائمه ی بقیع علیهم السلام را امسال باید بیش از همیشه حس کنیم و در آن بیندیشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می کنیم

رهبر انقلاب: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می کنیم