مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-29اقتصادي

اعلام همکاری ایمیدرو با زنجان در اکتشاف پهنه های معدنی


مدیریت استان نقشه پهنه های آماده اکتشاف تهیه کرده است تا ایمیدرو بتواند در اکتشافات پهنه ها همکاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خداداد غریب پور ظهر امروز در مراسم افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران اظهار کرد: همه بخش های استان به اهمیت معدن پی برده و رویکرد همه نسبت به معدن اقتصادی است.

رییس هیأت عامل ایمیدر در پاسخ به درخواست استاندار نسبت به به روز رسانی اعتبارات متناسب با افزایش قیمت برای احداث راه زنجان _ دندی، افزود: اعتبارات حجم کار این جاده متناسب با شرایط اختصاص داده می شود.

 وی با بیان اینکه در روزهای گذشته شرکت هپکو زمین گیر شده بود، ادامه داد: پنج شرکت بزرگ تفاهم نامه با هپکو امضا کردند تا خدمات ارائه کرده و به چرخه فعالیت بازگردد.

غریب پور با بیان اینکه 18 میلیون تن حجم فعالیت معدن انگوران است، گفت: در بخش مواد معدنی غیر از آهن، حجم تولیدات جهان 435 میلیارد ریال است که تقریبا با GDP ایران برابری می کند که در این بین سهم ایران از تولید آلومینیوم787 هزار تن، مس 250 هزار تن، طلا 8 هزار تن، سرب 198 هزار تن و روی 208 هزار تن است که در اکثر موارد ظرفیت نصب شده بیشتر از حجم استخراج است.

رییس هیأت عامل سازمان گسترش وزارت نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به اینکه طرح توسعه طلا و معدن واگذار شده است، گفت: در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام همکاری ایمیدرو با زنجان در اکتشاف پهنه های معدنی

اعلام همکاری ایمیدرو با زنجان در اکتشاف پهنه های معدنی