مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-29دانش

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نوراستان تا دوم شهریورماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نوراستان تا دوم شهریورماه سال جاری خبر داد.

علیرضا آبرود در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت نام و پذیرش دانشجو در واحد دانشگاهی پیام نور استان بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است، اظهار کرد: ثبتنام از یکشنبه 5 مرداد 99 آغاز شده و تا دوم شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش 8 هزار دانشجو در 11 مرکز و واحد در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل هستند، افزود: ثبت نام در 11 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری به صورت اینترنتی آغاز و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه دولتی پیام نور می توانند جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کنند.

رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی را یکی از مزایای مهم این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان از زمان شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن اقدام به برگزاری کلاس های خود به صورت الکترونیکی کرد که حرکتی بزرگ و موفقیت آمیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری