مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-29سياسي

اطلاعات دقیق املاک و تجهیزات شهرداری های استان سمنان ثبت می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اطلاعات دقیق املاک و تجهیزات شهرداری های استان ثبت می شود، گفت: عمران و آبادانی استان در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی، توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ایجاد عمران و آبادانی در استان مهم ترین رویکرد دولت است، اظهار داشت: در این راستا ثبت اطلاعات دقیق املاک و تجهیزات شهرداری های استان در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه عدم ارائه آموزش های تخصصی ازجمله دلایل درج نشدن اطلاعات و آمار از سوی رابطان شهرداری ها در پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان سمنان محسوب می شود، افزود: برای دریافت اطلاعات و آمار به این نکته توجه شود که چه آماری مدنظر پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان برای ثبت و انتشار است.

مشارکت 78 دستگاه اجرایی برای ثبت اطلاعات معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی درراه اندازی پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان در سال های گذشته موفقیت آمیز بوده است، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، ساماندهی تمامی اطلاعات پایگاه جامع آمار و اطلاعات دستگاه های اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات دقیق املاک و تجهیزات شهرداری های استان سمنان ثبت می شود

اطلاعات دقیق املاک و تجهیزات شهرداری های استان سمنان ثبت می شود