مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:502020-07-29دانش

شیوه آموزش دانشجویان غیر ایرانی برای ترم آینده اعلام شد


مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی شیوه آموزش دانشجویان بین المللی دانشگاه های کشور را در ایام کرونا و ترم پیش رو اعلام کرد.

- مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی شیوه آموزش دانشجویان بین المللی دانشگاه های کشور را در ایام کرونا و ترم پیش رو اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحمید علیزاده ضمن بیان این مطلب در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها که با حضور وزیر علوم و به شیوه مجازی برگزار شد گفت : باید دستاوردهای کشور در جذب دانشجوی خارجی را حفظ و ارتقا دهیم.

وی افزود: تحصیل دانشجوی خارجی در یک کشور در پنچ مرحله جذب ، پذیرش، پشتیبانی، آموزش و فارغ التحصیلی اتفاق می افتد که مرحله پشتیبانی رفاهی و کنسولی بسیار مهم است.

دکتر علیزاده اظهار کرد: ما هم اکنون با کشورهای رقیب خود در جذب دانشجویان بین المللی با فاصله کمی در حال رقابت هستیم و اگر بتوانیم ترکیه را پشت سر بگذاریم به جایگاه اصلی خود در منطقه دست پیدا می کنیم .

مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم افزود: امروزه با مصر ، امارات متحده عربی و مالزی در جذب دانشجوی بین المللی در رقابت تنگاتنگ هستیم و باید این شرایط را حفظ و تقویت کنیم.

مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی تاکید کرد : معاونان دانشجویی در کمیسیون های موارد خاص ، مسایل دانشجویان بین المللی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه آموزش دانشجویان غیر ایرانی برای ترم آینده اعلام شد

شیوه آموزش دانشجویان غیر ایرانی برای ترم آینده اعلام شد