مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-29اقتصادي

بزرگترین بنگاه اقتصادی بانک ملی در بورس به فروش می رسد


مدیرعامل بانک ملی از فروش 51 درصد سهام بزرگترین بنگاه اقتصادی این بانک در بورس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی در نشست خبری با بیان اینکه این بانک اقدام به تأمین منابع و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی می کند، گفت: اگر هر واحد تولیدی محصولات قابل توجیه داشته باشد مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش آن را حل می کنیم که بر همین اساس در سه ماهه نخست امسال 97 هزار میلیارد ریال به بخش تولید تسهیلات پرداخت کرده ایم.

وی به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مواد بهداشتی و شوینده اشاره کرد و گفت: این اتفاق سبب شد تا تولیدکنندگان مواد بهداشتی سه شیفته کار کنند و علاوه بر رفع نیاز داخل در ایام کرونا به صادرات نیز برسند.

این مقام مسئول بانکی یادآور شد: بانک ملی در سه ماهه امسال 40 هزار میلیارد ریال برای واحدهای تولیدی کوچک و متوسط تأمین سرمایه کرده که اشتغال خوبی با این تسهیلات ایجاد شده است.

حسین زاده در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی به خانوارهای ایرانی گفت: 23 میلیون خانوار وام یک و دو میلیون تومانی دریافت کردند که 6 میلیون نفر از این افراد تسهیلات خود را از طریق بانک ملی دریافت کردند.

وی در خصوص اعطای این تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا گفت: با گذشته دو هفته از شروع اعطای این تسهیلات 113 هزار میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بنگاه اقتصادی بانک ملی در بورس به فروش می رسد

بزرگترین بنگاه اقتصادی بانک ملی در بورس به فروش می رسد