مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-29اقتصادي

برخی مناطق کرج مستعد ایجاد آپارتمان های قولنامه ای است


مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج گفت: متأسفانه برخی نقاط کرج از جمله حیدرآباد مستعد ایجاد آپارتمان های قولنامه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس محمودیان ظهر چهارشنبه در نشستی با دفاتر تسهیل گری بافت های فرسوده کرج، اظهار کرد: در گذشته مراکز جمعیتی جداگانه ای مانند گوهردشت، مهرشهر و یا فردیس را داشتیم که به مرور توسعه یافته و کرج بزرگ را تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه رشد شتابان توسعه در نقاط مختلف کرج موجب ایجاد ناهماهنگی میان محلاتی شده که فاصله میان آنها تنها یک بلوار است، افزود: به عنوان نمونه در یک سوی بلوار ارم محله های برخوردار فازهای یک و دو مهرشهر را داریم و در سوی دیگر آن محله های کم برخوردار آق تپه و حسین آباد واقع است، بروز این موارد موجب تداخل مسائل اقتصادی و فرهنگی است.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج با بیان اینکه ساکنان بافت های فرسوده شهری با مزیت های سند دار شدن املاک خود آشنا نیستند، گفت: این در حالی است که در عرض شش ماه و با صرف هزینه حداکثر دو میلیون و 500 هزار تومان سند قولنامه ای املاک سند دار می شود.

محمودیان با اشاره به اینکه باید از قولنامه ای شدن املاک جدید خودداری کنیم، افزود: متأسفانه برخی نقاط کرج مستعد ایجاد آپارتمان های قولنامه ای است، به عنوان نمونه تعدد املاک قولنامه ای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مناطق کرج مستعد ایجاد آپارتمان های قولنامه ای است

برخی مناطق کرج مستعد ایجاد آپارتمان های قولنامه ای است