مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-29سياسي

ماندگاری روستاییان باعث جهش تولید می شود/لزوم توجه به احیای قنوات


فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال جاری گفت: ماندگاری مردم در روستا نقش بسزایی در رونق تولید و عملیاتی کردن شعار سال جاری دارد.

- بیرجند- فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال جاری گفت: ماندگاری مردم در روستا نقش بسزایی در رونق تولید و عملیاتی کردن شعار سال جاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی قاسمی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح قنات روستای سیدان با اشاره به وضعیت بی آبی در روستاهای استان بیان کرد: احیای قنوات گامی موثر برای نجات روستاها و رونق کشاورزی و دامداری است که می طلبد همواره مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه قنات روستای سیدان طی 12 سال گذشته خشک بوده است، اظهار کرد: بدون شک نبود آب و از بین رفتن منابع درآمدی روستاییان باعث مهاجرت ها می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اجرای پروژه احیای قنات سیدان بیان کرد: اجرای اینگونه از پروژه ها باعث رونق گرفتن کشاورزی و نجات روستا از بی آبی می شود.

وی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: ماندگاری مردم در روستا نقش بسزایی در رونق تولید و عملیاتی کردن شعار سال جاری دارد.

رییس سازمان بسیج سازندگی هم در این مراسم با اشاره به افتتاح 9 پروژه عمرانی بیان کرد: این پروژه ها شامل قنات، استخر ذخیره آب، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری روستاییان باعث جهش تولید می شود/لزوم توجه به احیای قنوات

ماندگاری روستاییان باعث جهش تولید می شود/لزوم توجه به احیای قنوات