مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-29حوادث

واژگونی 2 خودرو در محور مهریز در کمتر از 24 ساعت


رییس سازمان اورژانس یزد از واژگونی دومین دستگاه خودروی سواری در محور مهریز طی 24 ساعته گذشته خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر راهی بیمارستان شدند.

- ایسنا/یزد رییس سازمان اورژانس یزد از واژگونی دومین دستگاه خودروی سواری در محور مهریز طی 24 ساعته گذشته خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر راهی بیمارستان شدند.

دکتر احمد دهقان با بیان این که سازمان اورژانس استان یزد آمادگی کامل برای ارائه خدمت به شهروندان را دارد، اظهار کرد: ساعت 4:52 بامداد امروز هشتم مردادماه، واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند به مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

وی افزود: با توجه به تعداد مصدوم و مکانیسم آسیب گزارش شده، دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های مهریز و سر یزد به محل حادثه اعزام و شش مصدوم این حادثه به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز منتقل شدند .

رییس سازمان اورژانس یزد در خصوص این حادثه تصریح کرد: حادثه در محور مسجد ابوالفضل- مهریز در فاصله یک کیلومتری ایست و بازرسی شهید مدنی رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس یزد، گفتنی است؛ این دومین واژگونی خودرو سمند در این محور طی 24 ساعت گذشته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی 2 خودرو در محور مهریز در کمتر از 24 ساعت

واژگونی 2 خودرو در محور مهریز در کمتر از 24 ساعت