مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:152020-07-29پزشكي

ابتلای 6هزار تن از کادر درمان به کرونا / مراقب باشیم نیروی درمانی مستهلک نشود


معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن اعلام آمار ابتلا و شهادت مدافعان سلامت به دلیل ابتلا به کرونا، گفت: تا کنون مردم خیلی دغدغه دسترسی به کادر درمان خصوصا در شرایط بحرانی بیمارستان ها و آی سی یوها نداشتند و باید مراقب باشیم نیروی درمانی مستهلک نشود و دچار مشکل نشویم.

- معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن اعلام آمار ابتلا و شهادت مدافعان سلامت به دلیل ابتلا به کرونا، گفت: تا کنون مردم خیلی دغدغه دسترسی به کادر درمان خصوصا در شرایط بحرانی بیمارستان ها و آی سی یوها نداشتند و باید مراقب باشیم نیروی درمانی مستهلک نشود و دچار مشکل نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی فتاحی در نشست ویدئو کنفرانسی از استودیو سلامت وزارت بهداشت با بیان این که بیش از 6هزار نفر از کادر درمان در سراسر کشور تا کنون به کرونا مبتلا شده و 140 شهید مدافع سلامت داریم، گفت: از این میان پرستاران 22درصد، پزشکان عمومی 20درصد، گروه داخلی هشت و گروه زنان با پنج درصد بیشترین مبتلایان به این ویروس را تا کنون تشکیل داده اند.

وی ادامه داد: همانطور که در زمان جنگ تحمیلی ممکن بود دغدغه هایی از لحاظ امکانات لجستیک داشته باشیم اما دغدغه تامین نیروی انسانی درمانی را نداشتیم و بعضا تعداد داوطلبان ما بیش از تعداد مورد نیاز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 6هزار تن از کادر درمان به کرونا / مراقب باشیم نیروی درمانی مستهلک نشود

ابتلای 6هزار تن از کادر درمان به کرونا / مراقب باشیم نیروی درمانی مستهلک نشود