مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:152020-07-29سياسي

ضرورت تسریع در ساخت کتابخانه مرکزی قزوین


کتابخانه مرکزی نماد فرهنگی استان است و نباید ساخت آن تا این حد طولانی می شد و در هر شکل این پروژه باید تکمیل و به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان قزوین افزود: ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش بسزایی در رشد و آگاهی جامعه دارد.

وی با اشاره به نقش مطالعه در کاهش ناهنجاری های اجتماعی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید به عنوان یک اصل در جامعه نهادینه شود، چرا که این مساله نقش مهمی در کاهش معضلات اجتماعی جوامع دارد.

جمالی پور ادامه داد: ساخت کتابخانه اقدامی زیرساختی و ماندگار است که برای همیشه در اذهان مردم باقی می ماند و باید در این خصوص از ظرفیت های مردم و خیران به خوبی استفاده شود.

این مسؤول با اشاره لزوم پررنگ تر شدن مشارکت خیران در ساخت کتابخانه و همچنین نذر فرهنگی ساخت کتابخانه توسط مردم، افزود: هر چقدر که در جهت ساخت کتابخانه و مراکز مطالعه اقدام شود به همان میزان از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی نیز کاسته می شود.

جمالی پور تصریح کرد: توسعه کتابخانه ها یک اقدام زیر بنایی برای رسیدن به توسعه اقتصادی است و هر چه ما در حوزه فرهنگی هزینه کنیم در بلند مدت ثمره آن را در ابعاد دیگر خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در ساخت کتابخانه مرکزی قزوین

ضرورت تسریع در ساخت کتابخانه مرکزی قزوین