مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-29سياسي

شرط حضور معلمان در مدارس غیردولتی چیست ؟


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: در پایان سال 1400 معلمانی در کلاس های مدارس غیردولتی حضور خواهند داشت که گواهینامه صلاحیت حرفه ای را دریافت کرده باشند.

- جی پلاس ، مجتبی زینی وند در هشتادمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به حضور روسای شوراهای هماهنگی دو گروه مدارس و مراکز غیردولتی استان ها به صورت آنلاین گفت: در ایامی که به علت کرونا مدارس و مراکز غیردولتی نیز تعطیل بودند، بسیاری از موسسین و مدیران غیردولتی، همانطور که چندین بار وزیر هم اظهار رضایت کرده، برای آموزش های مجازی برنامه ریزی خوبی کرده و توانستند فضا و موقعیتی که می توانست یک تهدید جدی باشد را به فرصت تبدیل کرده و از آن برای ارتقاء وضعیت آموزشی و پرورشی مدارسشان بهره گرفتند.

زینی وند بیان کرد: دغدغه های وزیر آموزش وپرورش برای عبور از شرایط و حمایت مدارس غیردولتی در ستاد مقابله با کرونا سبب شد تا بتوانیم مکاتباتی با رییس دولت و معاونینشان داشته و موفقیتهای خوبی حاصل کنیم.

وی ادامه داد: با پیگیری های وزیر توانستیم تنها جایی در دولت باشیم که به کلیه پرسنل اعم از پرسنل بیمه شده و پرسنل غیربیمه تسهیلات پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حضور معلمان در مدارس غیردولتی چیست ؟

شرط حضور معلمان در مدارس غیردولتی چیست ؟