مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-29اقتصادي

کاهش خروج ارز از کشور با عرضه تجهیزات آنالیز ارتعاشات از سوی محققان


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید تجهیزات آنالیز ارتعاشات که تاکنون وارداتی و دارای کاربردهای صنعتی است، شد و با عرضه آنها به بازار از خروج ارز از کشور جلوگیری کردند.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید تجهیزات آنالیز ارتعاشات که تاکنون وارداتی و دارای کاربردهای صنعتی است، شد و با عرضه آنها به بازار از خروج ارز از کشور جلوگیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر وکیلی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه از سال 79 کار خود را با ارائه خدمات پایش وضعیت دوره ای، هم راستاسازی لیزری، بالانس محلی و مشاوره و آموزش آغاز کردیم، اظهار کرد: با گذشت 20 سال از فعالیت خود و توسعه کارگاه بالانس، طراحی و تولید سیستم های آنالیز ارتعاشات را به خدمات خود افزودیم ضمن آنکه موفق به طراحی و ساخت محصولاتی چون آنالایزر ارتعاش VB95 ، سیستم آنلاین VM 4-96 ، کابین بالانسBALCAB 97 و مانیتور VM4 و سیستم مراقب VM87 شدیم.

وی دستگاه پرتابل VB95 را نخستین دستگاه پرتابل آنالایزر ارتعاش و محصول تولیدی این شرکت دانست که برای پایش وضعیت و عیب یابی ماشین های دوار است.

این دستگاه در صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد، سیمان، نیروگاه و غیره کاربرد دارد و یادآور شد: سیستم آنلاین VM 4-96 تولید شده در این شرکت یک مانیتور کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خروج ارز از کشور با عرضه تجهیزات آنالیز ارتعاشات از سوی محققان

کاهش خروج ارز از کشور با عرضه تجهیزات آنالیز ارتعاشات از سوی محققان