مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:002020-07-29اجتماعي

تأخیر در اجرای پروژه رشت-جیرده به دلیل تأخیر تعهدات مالی


استاندار گیلان با اشاره به بهسازی و چهار خطه کردن محور رشت-جیرده به طول حدود 9 کیلومتر گفت: این پروژه که به سبب تأخیر در انجام تعهدات مالی در سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع صبح امروز به همراه تعدادی از مسؤولین استانی و شهرستانی، از اجرای طرح خط انتقال فاضلاب جنوبی شهر رشت بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این طرح عمرانی قرار گرفت.

این پروژه خط انتقال که به طول 6 هزار و 300 متر بوده که باهدف حفظ محیط زیست و جمع آوری و تصفیه فاضلاب از بستر رودخانه گوهررود رشت و به منظور فراهم سازی فضای گردشگری و استفاده از مواهب طبیعی از دی ماه 98 در حال اجراست، تاکنون با اجرای چهار هزار و 464 متر از مسیر، بیش از 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

  بازدید از پروژه بهسازی و چهار خطه کردن محور رشت-جیرده دومین پروژه ای بود که توسط نماینده عالی دولت در گیلان بازدید شد، این پروژه که از اردیبهشت ماه سال 98 آغازشده تاکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن 18 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

  زارع در جریان بازدید از دو پروژه عمرانی در دست اجرای شهرستان رشت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش دولت در شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها علیه ملت ایران برای استمرار انجام فعالیت های عمران و آبادانی کشور و استان ها باوجود ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در اجرای پروژه رشت-جیرده به دلیل تأخیر تعهدات مالی

تأخیر در اجرای پروژه رشت-جیرده به دلیل تأخیر تعهدات مالی