مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:452020-07-29سياسي

فراخوان فلسطینیان مقیم خارج برای تحرکات جامع در مقابله با توطئه ها علیه فلسطین


کنفرانس مردمی فلسطینی های مقیم خارج خواهان آغاز تحرکات فراگیر در داخل و خارج برای رویارویی با توطئه ها جهت از بین بردن مساله فلسطین شد و از همگرایی وحدت گرایانه میان دو جنبش فتح و حماس استقبال کرد.

- کنفرانس مردمی فلسطینی های مقیم خارج خواهان آغاز تحرکات فراگیر در داخل و خارج برای رویارویی با توطئه ها جهت از بین بردن مساله فلسطین شد و از همگرایی وحدت گرایانه میان دو جنبش فتح و حماس استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، این کنفرانس مردمی فلسطینی طی نشست خبری در استانبول تاکید کرد که نقش ملی فلسطینیان خارج و مشارکت آنها در تصمیمات سیاسی فلسطین، باید متکی بر بازسازی ساختار سازمان آزادی بخش فلسطین به عنوان نماینده قانونی تمامی فلسطین باشد که این مهم از طریق برگزاری انتخابات دموکراتیک سالم و شفاف امکان پذیر است که به یک شورای ملی جدید بینجامد تا این شورا یک کمیته اجرایی را شکل دهد که بتواند برنامه های ملی جامعی را بر مبنای رهایی از توافق اسلو و از بین بردن ماتَرک آن که به حقوق مردم فلسطین آسیب می رساند، تدوین کند.

در همین حال، ماجد الزیر، معاون رییس هیات کل این کنفرانس مردمی تصریح کرد: این کنفرانس گام های وحدت طلبانه گروه های فلسطینی را ارج می ندهد و ما امیدوار هستیم که این گام ها به یک وحدت واقعی و نمایندگی واحد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان فلسطینیان مقیم خارج برای تحرکات جامع در مقابله با توطئه ها علیه فلسطین

فراخوان فلسطینیان مقیم خارج برای تحرکات جامع در مقابله با توطئه ها علیه فلسطین