مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 04:552020-07-29اقتصادي

هزار عدد قلیان در استان زنجان جمع آوری شد / تعطیلی قلیان سراها


از زمان شیوع بیماری کرونا، هزار عدد قلیان از مراکز عرضه قلیان جمع آوری شد.

- سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه اتاق اصناف استان زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا پای کار بوده است، گفت: در این راستا 10 تیم با 60 نفر بازرس نظارت و بازرسی از واحدهاصی صنفی و خدماتی را برعهده داشته و بازار را رصد می کنند.

وی اظهار کرد: در این خصوص بازرسی از تمام مراکز عرضه مواد غذایی، هتل ها، رستوران، آرایشگاههای زنانه و مردانه، قلیان سراها ویژه بازرسی شده است.

رییس اتاق اصناف زنجان، گفت: از زمان شیوع این بیماری منحوس هزار قلیان که به صورت خانگی و زیر زمینی در استان زنجان به مردم عرضه می شد جمع آوری شد و تمام قلیان سراها تعطیل می باشند.

موسوی تاکید کرد: بازرسی از پاساژها در استان تشدید شده و ماه حصل این بازرسی ها رعایت پروتکل های بهداشتی به 80 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه همچنان فعالیت برخی از اصناف همچنان تعطیل است، ابراز داشت: آرایشگاه های زنانه همچنان تعطیل هستند ولی آرایشگاه های مردانه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند.

رییس اتاق اصناف زنجان، گفت: عرضه قلیان ر استان نداریم و همه جمع آوری شده است و افرادی که باز اقدام به فعالیت عرضه قلیان به صورت زیر زمینی بکنند با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار عدد قلیان در استان زنجان جمع آوری شد / تعطیلی قلیان سراها

هزار عدد قلیان در استان زنجان جمع آوری شد / تعطیلی قلیان سراها