مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 04:102020-07-29اقتصادي

مجوز طرح های آسیب زا در بخش محیط زیست صادر نمی شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: مجوز طرح هایی که با ضوابط قانونی این سازمان تعارض داشته باشد و یا منجر به از بین رفتن منابع ملی و سرمایه های طبیعی شود، - صادر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا رضایی شامگاه سه شنبه در هفتمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان کردستان، اظهار داشت: این اداره کل هم گام و هم سو با طرح های توسعه استان قدم بر می دارد و در این زمینه با تمام توان اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با 82 درصد از استعلام های استقرار و بهره برداری صنایع مختلف در استان موافقت شده است، افزود: به منظور توسعه پایدار استان، کارشناسان مرتبط این اداره کل با تمامی مشکلات و حساسیت موضوعات زیست محیطی، در کوتاه ترین زمان ممکن به استعلام های واصله پاسخ می دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: توسعه پایدار از مهمترین اولویت های حفاظت محیط زیست در کردستان است اما با طرح هایی که با ضوابط قانونی سازمان حفاظت محیط زیست تعارض داشته باشد و بهداشت عمومی را به خطر بیندازد و ایجاد آلودگی داشته و یا منجر به از بین رفتن منابع ملی و سرمایه های طبیعی شود مخالفت شده و با تمام توان بر مواضع زیست محیطی پا فشاری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز طرح های آسیب زا در بخش محیط زیست صادر نمی شود

مجوز طرح های آسیب زا در بخش محیط زیست صادر نمی شود