مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:552020-07-29دانش

تکذیب انتقال دانشگاه خواجه نصیر به «پیروزی»/ ترم آینده ترکیب حضوری و مجازی است


رییس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به آخرین وضعیت تجمیع دانشگاه گفت: برای برگزاری ترم جدید به صورت حضوری و مجازی آمادگی کامل داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد یزدان دوست گفت: با توجه به شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته و تصمیمات کلان کشوری برای آموزش های غیرحضوری،قطعا در آن شرایط مشکلاتی برای همه وجود داشت که باعث نارضایتی دانشجویان و اساتید بود.

با تصمیم گیری های مناسب و تجهیز مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه و همراهی اعضای هیات علمی بسیاری از موانع به مرور برطرف شد.

یزدان دوست افزود: اکنون این اطمینان حاصل شده است در صورتیکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای سال تحصیلی جدید بر آموزش حضوری و یا غیرحضوری باشد، آمادگی کامل برای هر دو گزینه وجود دارد و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رییس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: ترم تابستانی دانشگاه نیز به صورت غیرحضوری در برخی دروس عمومی و نظری در حال انجام است تا بخشی از نگرانی های دانشجویان را برطرف کند.

وی همچنین در خصوص تجمیع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: بحث یکپارچه سازی از موضوعات مهمی است که همواره مورد بحث و کارشناسی بوده و اقدامات خوبی نیز در دوره قبل صورت گرفته و هیات امنای دانشگاه نیز با یکپارچه سازی کاملا موافق است، اما روند خیلی کند پیش می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب انتقال دانشگاه خواجه نصیر به «پیروزی»/ ترم آینده ترکیب حضوری و مجازی است

تکذیب انتقال دانشگاه خواجه نصیر به «پیروزی»/ ترم آینده ترکیب حضوری و مجازی است