مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:102020-07-28پزشكي

راه اندازی دو واحد مشاوره هپاتیت در مازندران


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به زودی دو واحد مشاوره هپاتیت در شهرستانهای ساری و آمل به منظور ارایه خدمات پاسیو و اکتیو هپاتیت B و C بیماران و افراد در معرض خطر بیماری در استان راه اندازی می شود.

- ایسنا/مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به زودی دو واحد مشاوره هپاتیت در شهرستانهای ساری و آمل به منظور ارایه خدمات پاسیو و اکتیو هپاتیت B و C بیماران و افراد در معرض خطر بیماری در استان راه اندازی می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مازندران، حامد روحانی زاده در این خصوص اظهار اظهار کرد: سازمان جهانی بهداشت در زمینه مقابله بیماری هپاتیت اهدافی را در نظر گرفته که یکی از آنها حذف هپاتیت های ویروسی به عنوان یک تهدید جدی سلامت عمومی تا سال 2030 است.

وی افزود: کاهش موارد جدید هپاتیت B و C در گروه های در معرض خطر و پرخطر به کمتر از نصف تا سال 2021 نیز از دیگر اهداف این سازمان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندرانگفت: برای این منظور راهکارهایی وجود دارد که باید در سیستم های بهداشتی به کار بسته شود.

روحانی زاده ادامه داد: افزایش آگاهی، توسعه مشارکت و بسیج منابع، سیاست گذاری مبتنی بر شواهد و کاربست اطلاعات برای اقدام، پیشگیری از انتقال، غربالگری و مراقبت و درمان از جمله راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دو واحد مشاوره هپاتیت در مازندران

راه اندازی دو واحد مشاوره هپاتیت در مازندران