مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:002020-07-28دانش

کلاس های غیرحضوری ترم آینده دانشگاه رازی بر بستر سامانه LMS ارائه می شود


علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به شیوه برگزاری ترم دوم تحصیلی 99-98 در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برای ترم تحصیلی آینده کلاس های غیرحضوری دانشجویان بر بستر سامانه LMS و از مرکز دانشگاه رازی ارائه می شود.

علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به شیوه برگزاری ترم دوم تحصیلی 99-98 در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: بیش از 96 درصد امتحانات پایانی ترم دوم تحصیلی 99-98 این دانشگاه برگزار شده و آزمون های باقیمانده مربوط به مقاطع ارشد و دکتری است.

سلیمی اضافه کرد: دانشجویانی که در ترم جاری در دانشگاه رازی، دروس عملی و آزمایشگاهی دارند، حدودا 1200 نفر هستند و برای آنان قرار شده کلاس های این دروس در دو مرحله برگزار شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: برای برگزاری ترم تحصیلی پیش رو، تاکید بر به کار گیری روش های آموزش مجازی و حضوری است و با توجه به مشکلات مربوط به قطعی اینترنت و.

که ترم گذشته در بحث ارائه آموزش های مجازی داشتیم، مقرر شده برای ترم آینده کلاس های غیرحضوری بر بستر سامانه LMS


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های غیرحضوری ترم آینده دانشگاه رازی بر بستر سامانه LMS ارائه می شود

کلاس های غیرحضوری ترم آینده دانشگاه رازی بر بستر سامانه LMS ارائه می شود