مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 18:152020-07-28سياسي

نظارت درستی بر عملکرد شوراها نمی شود


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تأکید بر لزوم توجه به نظارت دقیق بر انتخابات و عملکرد شورا گفت: متأسفانه در ورودی های شورا نظارتی وجود نداشته و بر عملکرد آن هم هیچ نظارتی نیست لذا اگر شرایط موجود تغییر نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، رسول فرخی امروز در جلسه مدیریت شهری لاهیجان در سالن اجتماعات شورا با بیان اینکه شورای اسلامی نقش مهمی در توسعه مدیریت شهری در کشور دارد، اظهار کرد: یکی از نیازهای مردم، توسعه و توجه به مدیریت شهری است و برای تحقق این امر شورای شهر نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد.

وی با تأکید بر لزوم شناخت فرصت ها در پیشرفت مدیریت شهری در کشور گفت: کسی که مسؤولیت شورا و شهرداری یک شهر را بر عهده می گیرد ابتدا باید وضعیت موجود، ظرفیت ها، ویژگی ها و ضعف های آن شهر را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه لاهیجان دارای ظرفیت خوبی به لحاظ گردشگری و اقتصادی است، تصریح کرد: لاهیجان دارای شاخصه های فرهنگی بسیار خوبی بوده و اگر به این ویژگی های توجه شود و این شهرستان با رشد اقتصادی چشمگیری مواجه بوده و اشتغال بسیار زیادی ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت درستی بر عملکرد شوراها نمی شود

نظارت درستی بر عملکرد شوراها نمی شود