مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 18:052020-07-28سياسي

افزایش بهره وری هدف اصلی اصلاح نظام اداری است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: افزایش بهره وری، ارتقای نظام سلامت اداری و شفافیت از اهداف اصلی برنامه اصلاح نظام اداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری امشب در جلسه کمیته اصلاح ساختار و فرآیندهای فناوری مدیریتی که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه نتایج مثبت حاصل از تصمیمات کمیته راهبری توسعه مدیریت استانداری می تواند به شورای راهبری توسعه مدیریت استان تعمیم یابد، آن را بستری برای بهبود عملکرد نظام اداری کلیه دستگاه های استان قلمداد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با تأکید بر اینکه افزایش بهره وری، ارتقای نظام سلامت اداری و شفافیت از اهداف اصلی برنامه اصلاح نظام اداری است، گفت: برای افزایش بهره وری نیاز به ظرفیت سازی در سرمایه انسانی و استفاده از روش های نوین انجام کار است که این امر، مقوله ای بسیار حائز اهمیت بوده و باید ضمن تنظیم برنامه، دارای پیوست ارزیابی و ضمانت اجرایی نیز باشد.

  وی با تأکید بر ضرورت پایش مستمر و اجرایی شدن این برنامه ها در استان بیان کرد: بدون دریافت بازخورد از نتایج ارزیابی عملاً به اهداف موردنظر دست نخواهیم یافت  منصوری با بیان اینکه ارتقای سلامت اداری و بهره گیری از خرد جمعی و آموزش و توانمندسازی منابع انسانی از اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری هدف اصلی اصلاح نظام اداری است

افزایش بهره وری هدف اصلی اصلاح نظام اداری است