مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 18:052020-07-28اقتصادي

10 برنامه برای اصلاح نظام اداری در استان سمنان تدوین شد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تأکید بر اینکه افزایش بهره وری از عملکرد دستگاه های اجرایی در دستور کار است، گفت: 10 برنامه برای اصلاح نظام اداری تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری شامگاه سه شنبه در جلسه کمیته اصلاح ساختار و فرآیندهای فناوری مدیریتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه کمیته راهبری توسعه مدیریت استانداری نقش و اثرگذاری قابل توجهی در بهبود عملکرد سیستم اداری دارد، اظهار داشت: 10 برنامه برای اصلاح نظام اداری در استان تدوین شده است که خروجی تمام این برنامه ها مبتنی برافزایش بهره وری از عملکرد دستگاه های اجرایی است.

وی با تأکید بر ضرورت پایش مستمر و اجرایی شدن این برنامه ها در سطح استان بیان کرد: نتایج کمیته های استانداری به ویژه در بحث کمیته راهبری توسعه مدیریت و کمیته های ذیل آن در بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی نیز اثرگذار است.

ارتقای سلامت اداری و بهره گیری از خرد جمعی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت های موجود در این کمیته ها در دستور کار است، خاطرنشان کرد: این کمیته فرصت خوبی برای ظرفیت سازی از نیروی انسانی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 برنامه برای اصلاح نظام اداری در استان سمنان تدوین شد

10 برنامه برای اصلاح نظام اداری در استان سمنان تدوین شد