مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 15:452020-07-28اقتصادي

رونق به اقتصاد و تجارت مرزی، از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خاش، بابک دین پرست امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه مرزی روتک خاش اظهار داشت: مرزنشینان سخت کوش و غیور سیستانی و بلوچ با ویژگی بیگانه ستیزی، وفادار به اسلام و کشور بوده و علاوه بر انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری، مراودت های فرهنگی و اجتماعی مقتدرانه از مرزهای ایران اسلامی صیانت می کنند.

وی افزود: منطقه مرزی روتک خاش با ظرفیت بالای کشاورزی و تجاری از شرایط مطلوبی برای رونق دادن به اقتصاد و انجام کارهای تجاری و صادراتی برخوردار است.

معاون اقتصادی وزیر کشور بیان کرد: وجود افزون بر 15 هزار هکتار زمین کشاورزی و حدود هشت هزار نخیلات در منطقه مرزی روتک از این حکایت دارد که نظام اسلامی ایران به مرز و ساکنان آن اهمیت می دهد و از این ظرفیت برای رونق تولید و اشتغال بهره می برد.

دین پرست گفت: تلاش برای حل مشکلات سوختی کشاورزان و کمک به تحقق شعار جهش تولید رونق دادن به اقتصاد و تجارت مرزی یکی از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان است.

وی اظهارداشت: فراهم کردن زیرساخت ها و ایجاد جاده با کیفیت دسترسی به مرز از مطالبات به حق مردم منطقه مرزی روتک خاش بوده که با نگاه بلند دولت تلاش می شود از مشکلات مرزنشینان گره گشایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق به اقتصاد و تجارت مرزی، از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان است

رونق به اقتصاد و تجارت مرزی، از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان است