مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 12:102020-07-28اقتصادي

اختصاص 450 میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی شهری و روستایی


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: از محل صندوق توسعه ملی 450 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبرسانی در مناطق شهری و روستایی اردبیل اختصاص یافته است.

- اردبیل ایسنا/اردبیل نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: از محل صندوق توسعه ملی 450 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبرسانی در مناطق شهری و روستایی اردبیل اختصاص یافته است.

صدیف بدری 7مرداد در جریان بازدید از طرح های توسعه آبرسانی در اردبیل اظهار کرد: در بودجه سال 98 بخشی از این منابع به استان اختصاص یافته و قرار است تا پایان سال مالی 98 که آخر شهریور تعیین شده این منابع جذب استان شود.

وی با بیان اینکه این منابع صرف طرح های توسعه ای و تکمیل مجتمع های آبرسانی در شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا در سالجاری میزان جذب این اعتبارات را تا 600 میلیارد ریال افزایش دهیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به کمبود آب در دشت اردبیل و ضرورت احداث مودل دوم تصفیه خانه آب شرب اردبیل اشاره کرد و گفت: از محل سفر رییس جمهور قرار است برای این پروژه منابع اولیه تامین شود تا در سال های آینده بستر و زمینه تکمیل این پروژه به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 450 میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی شهری و روستایی

اختصاص 450 میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی شهری و روستایی