مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 12:102020-07-28سياسي

آموزش های فنی و حرفه ای به صورت مجازی برگزار می شود


رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی درخشان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه تعداد مراجعات به آزمایشگاه های استان بیش از حد و به دلایلی همچون عمل جراحی بویژه عمل جراحی زیبایی، تصویر برداری و… برای انجام آزمایش تشخیص کرونا زیاد است.

وی گفت: با توجه به محدودیت در تهیه تجهیزات مربوط به تشخیص کرونا، افرادی که بیماری کووید 19 آنها مثبت قطعی اعلام و 14 روز دوره قرنطینگی خانگی آنها طی شده و یا پس از ترخیص از بیمارستان بیماران بستری، نیازی به انجام تست مجدد برای آنها نیست.

وی گفت: این افراد و خانواده های آنها برای انجام تست مجدد اصرار نداشته باشند و با رعایت پروتکل های مربوطه به ویژه حفاظت فردی می توانند با مراجعه به مراکز خدمات جامعه سلامت محل سکونت خود گواهی بازگشت به کار دریافت کنند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید 19 و همه گیری این بیماری باید تمامی نسخه ترکیبی آن رعایت شود و با رعایت یکی از آیتم ها نمی توان منتظر برای ریشه کنی بیماری کرونا و کنترل آن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای به صورت مجازی برگزار می شود

آموزش های فنی و حرفه ای به صورت مجازی برگزار می شود