مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 11:052020-07-28فرهنگي

برنامه های دفتر موسیقی ارشاد برای برگزیدگان جشنواره جوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه ریزی در شرایط پساکرونا برای حضور تعدادی از برگزیده های جشنواره جوان در جشنواره های مهم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: اتفاقی که در چهارده دوره جشنواره ملی موسیقی جوان افتاده، کشف و معرفی استعدادهای موسیقی در بین افراد 15 تا 29 ساله است که در سه رده سنی مختلف صورت می گیرد.

جشنواره ملی موسیقی جوان تلاش می کند بستر و فرصت معرفی استعدادهای نوجوان و جوان در موسیقی نواحی، موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک باشد.

وی با اشاره به امتیازات برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: امتیاز اول، دامنه شمول و فراگیری این جشنواره است.

جشنواره موسیقی جوان تلاش می کند صدایش را به سراسر کشور برساند تا افراد مختلف با سلائق گوناگون بتوانند خود را در این جشنواره محک بزنند.

نکته دوم اینکه جشنواره موسیقی جوان محل حضور استادان شناخته شده به عنوان داور است و به نوعی باعث گردهمایی سالانه تعداد قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دفتر موسیقی ارشاد برای برگزیدگان جشنواره جوان

برنامه های دفتر موسیقی ارشاد برای برگزیدگان جشنواره جوان