مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 10:352020-07-28اقتصادي

آغاز فاز جدید مرمت گراند هتل قزوین از اواسط مرداد


مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) گفت: با پایان مرحله استحکام بخشی بنای گراند هتل، پروژه ساماندهی و مرمت این بنای تاریخی از اواسط مرداد وارد فاز جدید خواهد شد.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) گفت: با پایان مرحله استحکام بخشی بنای گراند هتل، پروژه ساماندهی و مرمت این بنای تاریخی از اواسط مرداد وارد فاز جدید خواهد شد.

اسفندیار حیدری پور در بازدید از پروژه مرمت گراند هتل اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه ساماندهی و مرمت گراند هتل قزوین با مشارکت صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور و واگذاری این پروژه به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان مجری طرح از اوایل آبان ماه سال 98 آغاز شد.

حیدری پور افزود: اقدام های نجات بخشی اضطراری برای جلوگیری از تخریب و حفاظت از بنا در گذشته توسط اداره کل میراث فرهنگی انجام شده بود ولی با توجه به آسیب های وارد شده به این بنا طی سال های اخیر استحکام بخشی برای رفع نگرانی در خصوص سازه پروژه و اجرای اقدامات اولیه مرمتی در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن در اردیبهشت 99 به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز جدید مرمت گراند هتل قزوین از اواسط مرداد

آغاز فاز جدید مرمت گراند هتل قزوین از اواسط مرداد