مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-28اقتصادي

مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین در قالب ETF واگذار می شود


معاون وزیر صمت در اسفراین خبر از واگذاری سهام مجتمع صنعتی و لوله گستر این شهر داد و گفت: 49 درصد سهام این شرکت ها در قالب صندوق های واگذاری ETF به مردم واگذار می شود.

- امیر بیات در مصاحبه با خبرنگار فارس در اسفراین با اشاره به بازدید از مجتمع  صنعتی اسفراین اظهار کرد: سازمان گسترش به عنوان نخستین سازمان توسعه کشور بیش از 450 میلیون یورو در این شرکت و در ساختمان مجموعه فولادی سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: مجموعه سرمایه گذاری در طرح  توسعه حدود 100 میلیون یورو است که ریخته گری پیوسته برای مجتمع فولاد اسفراین به همراه دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ظرفیت این طرح از 120 هزار تن در سال به 180 هزار تن افزایش می یابد که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته اجرا می شود.

وی با تأکید بر اینکه علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا و اروپا این طرح با تلاش متخصصان داخلی و مهندسین مجتمع صنعتی اسفراین اجرایی شده است، افزود: تست های سرد این پروژه انجام شده و نماینده شرکت خارجی که مشاور طرح است با  وجود ویروس کرونا و ممنوعیت ورود و خروج اما برای انجام تست های سرد داخل کارخانه است و تا آبان ماه این را بتوانیم با حضور رییس جمهور به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین در قالب ETF واگذار می شود

مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین در قالب ETF واگذار می شود