مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-28ورزشي

تدوین و ابلاغ برنامه های تسهیل ازدواج در سند ارتقای وضعیت بانوان


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصویب و ابلاغ سند ارتقای وضعیت بانوان و خانواده استان را از مهمترین اقدامات موثر در تسهیل ازدواج و فرتهم کردن شرایط ازدواج آسان خواند.

- ایسنا/یزد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصویب و ابلاغ سند ارتقای وضعیت بانوان و خانواده استان را از مهمترین اقدامات موثر در تسهیل ازدواج و فرتهم کردن شرایط ازدواج آسان خواند.

فاطمه دانش یزدی امروز سه شنبه هفتم مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته ازدواج، یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در استان راجع به مقوله ی ازدواج را به تصویب سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان ذکر کرد و گفت: این سند در 13 محور مختلف از جمله سلامت، خانواده، ازدواج و ورزش و سایر موارد مرتبط با زنان تهیه و سال گذشته در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش بین بخشی و تسهیل گری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در زمینه برنامه هایی مانند ازدواج، اظهار کرد: سند ارتقای وضعیت بانوان براساس وظایف ذاتی دستگاه ها تعریف و در تدوین آن سعی شده تا سندی راهبردی و کامل را برای اجرا در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهیم.

دانش یزدی با بیان این که در برنامه های این سند پیرامون مسئله ازدواج سعی بر تسریع و فراهم کردن امکان ازدواج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین و ابلاغ برنامه های تسهیل ازدواج در سند ارتقای وضعیت بانوان

تدوین و ابلاغ برنامه های تسهیل ازدواج در سند ارتقای وضعیت بانوان