مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-28فرهنگي

آغاز تصویربرداری سریال «خانه آقاجان» در زنجان


صدا و سیمای مرکز زنجان با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال، سریال تلویزیونی طنز با عنوان «خانه آقاجان» را در دست تولید دارد.

- ایسنا/زنجان صدا و سیمای مرکز زنجان با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال، سریال تلویزیونی طنز با عنوان خانه آقاجان را در دست تولید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، سریال داستانی خانه آقاجان ، روایت گر خانواده ای است که پدرشان از دیرباز در حوزه صنایع دستی فعال است و دختران وی که همگی ازدواج کرده اند، در کنار همسران شان تحت سرپرستی پدر، در صدد توسعه صنعت دستی ملیله سازی، افزایش مقدار و کیفیت تولید، صادرات و اشتغال زایی هستند.

پسر این خانواده که در مسیر تحقق آرزوهای دور و درازش، جلای وطن کرده و در خارج از کشور به سر می برد، تحت تاثیر جامعه مادی گرای غرب است و به همه چیز از بعد مادیات می نگرد، رابطه خوبی با دامادها ندارد و به تصمیم جدید خانواده مشکوک است و این اختلافات و تفاوت ها، ماجراهای تلخ و شیرینی را رقم زده و مجموعه ای تماشایی را مهمان خانه مخاطبان خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تصویربرداری سریال «خانه آقاجان» در زنجان

آغاز تصویربرداری سریال «خانه آقاجان» در زنجان