مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-28پزشكي

هشداری که کرونا مثبت ها در مازندران می دهند


خودم هم نمی‌دانم چه شد که کارم به این جا کشید، شغلم رانندگی است و با افراد زیادی روزانه سر و کار دارم و با شیوع کرونا همه زندگی‌ها تغییر کرد اما من این بیماری را باور نداشتم و یا حتی آن را مانند یک سرماخوردگی ساده می دانستم.

همه انسان ها فکر می کنند حوادث بد فقط برای دیگران رخ می دهد، کرونا که آمد بسیاری بی توجه به هشدارهای بهداشتی زندگی عادی خود را ادامه می دادند و برایشان اهمیتی نداشت که هر روز چه بسیار انسان هایی جانشان با همین بی تفاوتی ها از دست می رود.

حتی تصور گرفتن این بیماری واگیردار برای برخی افراد خنده‌دار بود و همه جا با بی خیالی عنوان می کردند ما خودمان کروناییم و اصلا چنین بیماری وجود ندارد؛بله شاید حقیقت واقعی در پس جمله این افراد نهفته بود؛ این افراد کرونایی‌های زنده ای بودند که ویروس را می پراکندند و در کمال خونسردی جان انسان های زیادی را به خطر می انداختند.

بهروز داستان ما نیز جز همین افراد بود، پسری 30 ساله که قبول آلودگی و بیماری از طریق یک ویروس میکروسکوپی برایش سخت و غیرقابل درک بود، به نیروی جوانی اش می نازید و حتی روزی فکر نمی‌کرد آنچنان ضرب شصتی از همین موجود میکروسکوپی بخورد که تا عمر دارد عوارض آن در وجودش ریشه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشداری که کرونا مثبت ها در مازندران می دهند

هشداری که کرونا مثبت ها در مازندران می دهند