مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-28فرهنگي

بی توجهی دولتمردان به تئاتر پذیرفتنی نیست/ خواستار مطالبات به حق


هیات مدیره خانه تئاتر در بیانیه ای خواستار برآورده شدن مطالبات به حق و مشروع هنرمندان تئاتر در شرایط بحران کرونا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششم مردادماه 1399، هیأت مدیره و مدیرعامل خانه تئاتر با قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی جلسه ای فوق العاده برگزار کردند.

هیأت مدیره خانه تئاتر، در این جلسه 3 ساعته، ضمن استماعِ گزارش درباره گروه های متضرر شده در اثر بیماری کرونا توسط اتابک نادری مسئول بررسی شرایط و ضرر و زیان های گروه ها و سالن های تئاتر، بیانیه ای را در مطالبه گری از اوضاع نامناسب معیشتی جامعه بزرگ تئاتر ایران صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: بی شک خسارت های ناشی از شیوعِ ویروسِ کرونا مختصِ همگان بوده و جامعه تئاتر خود را تافته جدا بافته از دیگران نمی داند اما در شرایطی که تقریباً همه حِرَف و صنوف (با سختی ها و ناآرامی ها و با وجود سوداگرانی که در این شرایط بحرانی و مرگبار دست از اختلاس و تضییع حقوقِ ملت برنمی دارند) به کار و فعالیت مشغول شده اند، سکوت و بی توجهی دولت مردان به تئاتر به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

چگونه می شود که دولت برای همه امور و مشاغل، خود را مؤظف به برنامه ریزی بداند اما از سرنوشت و آینده کاری خانواده فرهیخته تئاتر غافل باشد؟ خانه تئاتر، ضمن همیاری و همکاری با اداره کل هنرهای نمایشی و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی دولتمردان به تئاتر پذیرفتنی نیست/ خواستار مطالبات به حق

بی توجهی دولتمردان به تئاتر پذیرفتنی نیست/ خواستار مطالبات به حق