مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 08:002020-07-28اجتماعي

ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های این استان در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- یاسر محمدحسنی با بیان اینکه دانش آموزان آسیب پذیرترین قشر در بین عابران پیاده محسوب می شوند، اظهار داشت: ارتقای ایمنی تردد محصلان، ارتقای فرهنگ ترافیک و همچنین جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی از مهمترین اهداف ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها است.

وی ادامه داد: در این راستا کارشناسان حوزه ایمنی و ترافیک این اداره کل همه ساله در بخش نرم افزاری نسبت به آموزش مفاهیم ترافیک، اهدای تجهیزات کمک آموزشی نظیر نوشت افزار، کیف حاوی پیام های ایمنی ترافیکی، کتاب و بازی های آموزشی اقدام نموده و علاوه بر آن در برخی مدارس حاشیه جاده، عملیات ایمن سازی فیزیکی با انجام اقداماتی نظیر نصب تابلو و علائم اخطاری افقی و عمودی، ایجاد خط کشی عابر پیاده و شیار لرزاننده، اجرا می شود.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از عادات و رفتارها در سنین کودکی شکل گرفته و در بزرگسالی تکامل می یابند، فعالیت های همکاران ما در مدارس حاشیه راه ها، فرصت ارزشمندی در زمینه آموزش بنیادی و تکمیل زیر ساخت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان

ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان