مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-28پزشكي

عوارض روانشناختی کرونا / ارائه خدمات سلامت روان در سامانه 4030


معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از تولید بیش از 30 عنوان راهنما، پروتکل و دستورالعمل های آموزشی و اجرایی برای سلامت روان درباره کرونا خبر داد.

- معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از تولید بیش از 30 عنوان راهنما، پروتکل و دستورالعمل های آموزشی و اجرایی برای سلامت روان درباره کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اسدی اظهار داشت: شواهد موجود نشان می دهد بدون تردید یکی از مهمترین تبعات همه گیری کرونا علاوه بر آسیب های اجتماعی و اقتصادی و مرگ و میر بالای آن، عوارض روانشناختی است؛ به گونه ای که در گروه های مختلف جامعه باعث افزایش استرس، اضطراب و ترس شده است.

وی افزود: از این رو حوزه سلامت روان معاونت بهداشت وزارت بهداشت، ازهمان ابتدای همه گیری با همکاری گروه های روانپزشکی و روانشناسی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین انجمن علمی روانپزشکان ایران اقدام به طراحی، استقرار و ارائه خدمات در این حوزه کرده است که تهیه و تولید بیش از 30 عنوان راهنما، پروتکل و دستورالعمل های آموزشی و اجرایی بخشی از این اقدامات است.

اسدی بیان کرد: این مطالب آموزشی و اجرایی درباره مدیریت استرس، اضطراب و ترس ناشی از بیماری کرونا برای جمعیت عمومی، کادر بهداشتی و درمانی، خانواده های دارای بیماران مبتلا به ویروس کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض روانشناختی کرونا / ارائه خدمات سلامت روان در سامانه 4030

عوارض روانشناختی کرونا / ارائه خدمات سلامت روان در سامانه 4030