مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:202020-07-28پزشكي

محققان برای مطالعه بهتر محیط تومور از عامل کنتراست دهنده نانویی استفاده کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محققان بیمارستان کودکان تگزاس می گویند که رویکرد جدیدی موسوم به نانو رادیومیک ارائه کردند که با استفاده از آن می توان داده های تصویربرداری را تجزیه و تحلیل کرد و با استفاده از آن، - برای درک بهتر تغییرات میکرومحیط های تومور بعد از انواع مختلف درمان ها، محققان روشی جدید ارائه کردند که در آن از عامل کنتراست دهنده حاوی نانوذرات استفاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محققان بیمارستان کودکان تگزاس می گویند که رویکرد جدیدی موسوم به نانو رادیومیک ارائه کردند که با استفاده از آن می توان داده های تصویربرداری را تجزیه و تحلیل کرد و با استفاده از آن، به ارزیابی تغییرات میکرومحیط های تومور پرداخت؛ تغییراتی که با استفاده از روش های رایج تصویربرداری رصد آن ها امکان پذیر نیست.

در مقاله ای که این گروه در نشریه Science Advances به چاپ رساندند، نوید یک روش غیرتهاجمی برای بهبود روش های تصویربرداری و اندازه گیری اثربخشی سیستم ایمنی درمانی سلولی داده می شود.

ایمنی درمانی از جمله روش های درمانی مبتنی بر سلول است که در آن میکرومحیط های تومور (TME) هدف قرار داده می شود، کاری که پاسخ آن با تاثیر به دست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان برای مطالعه بهتر محیط تومور از عامل کنتراست دهنده نانویی استفاده کردند

محققان برای مطالعه بهتر محیط تومور از عامل کنتراست دهنده نانویی استفاده کردند