مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:002020-07-28فرهنگي

«رفق و مدارا» ویژگی خاص امام باقر (ع)


نویسنده قمی رمان داستانی «باغ های همیشه بهار»، رفق و مدارای ائمه معصومین به ویژه امام باقر (ع) را به عنوان یک ویژگی برجسته در سبک زندگی دینی دانست و آن را نیاز بسیار مهم بشر امروز خواند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، باغ های همیشه بهار رُمانی داستانی درباره زندگی سراسر نور امام محمد بن علی الباقر (ع) و به قلم علی اصغر عزتی پاک است که برای مخاطب نوجوان به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شده است.

این نویسنده قمی در این رُمان و در سه فصل به زندگی آن امام هُمام پرداخته است که فصل نخست با عنوان به تماشای باغ های همیشه بهار از زبان جابر بن عبدالله انصاری، یکی از نزدیک ترین یاران امام اباجعفر (ع) روایت شده است.

همچنین دو فصل دیگر نیز به ترتیب از زبان عبدالله بن عطا و جابر جوفی، دیگر شخصیت های نزدیک به آن حضرت بازگو می شود که این دو فصل روشنی های شهر و سرود سال های عاشقی نام دارد.

عزتی پاک در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم در این باره گفت: باغ های همیشه بهار رمانی داستانی درباره شخصیت والای امام باقر (ع) است که برای مخاطب نوجوان نوشته شده، اما خدا را شکر می کنم که مخاطبان جوان و یا حتی بزرگسالان نیز با آن ارتباط برقرار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رفق و مدارا» ویژگی خاص امام باقر (ع)

«رفق و مدارا» ویژگی خاص امام باقر (ع)