مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:002020-07-28ورزشي

میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سینیشا میهایلوویچ که امسال سال سختی را به دلیل ابتلا به سرطان و طی کردن روند درمانی گذرانده توانسته تیم بولونیا را به رده یازدهم برساند و هنوز هم با توجه به 2 بازی باقی مانده مقابل فیورنتینا و تورینو شانس این را دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سینیشا میهایلوویچ که امسال سال سختی را به دلیل ابتلا به سرطان و طی کردن روند درمانی گذرانده توانسته تیم بولونیا را به رده یازدهم برساند و هنوز هم با توجه به 2 بازی باقی مانده مقابل فیورنتینا و تورینو شانس این را دارد تا به نیمه بالایی جدول برسد.

در تاریخ 11 جولای (تیرماه سال گذشته) مشخص شد میهایلوویچ به سرطان خون مبتلا شده و از آن به بعد درگیر شیمی درمانی و تراپی های مختلف شد تا این بیماری سخت را پشت سر بگذراند.

این مربی صربستانی که سابقه بازی در سری آ به همراه تیم های رم و لاتزیو را در کارنامه خود دارد پیشتر به عنوان شهروند افتخاری نوی ساد در صربستان انتخاب شده بود و حالا هم شهروند افتخاری بولونیا در استان امیلیا رومانیا شده است.

میهایلوویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه بولونیا گفته: اینکه شهروند افتخاری بولونیا شده ام یکی از مهم ترین اتخارات من است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد

میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد