مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-28اجتماعي

کرونا عاملی نیست که ذبح دام در عید قربان را متوقف کند


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه کرونا عاملی نیست که کشتار و ذبح دام در عید قربان را متوقف کند، گفت: با توجه به شیوع کرونا، - ایسنا/اصفهان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه کرونا عاملی نیست که کشتار و ذبح دام در عید قربان را متوقف کند، گفت: با توجه به شیوع کرونا، به مردم توصیه می شود دام خود را از اماکن مشخص و معتبر خریداری و در اماکن مجاز کشتار کنند.

محمد کشتکار در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از گذشته تا امروز ذبح دام در عید قربان به عنوان سنتی حسنه رایج است، اظهار کرد: هر ساله برای ذبح دام در عید قربان جلساتی با استانداری، شهرداری ها و کمیته امداد و مرکز بهداشت برگزار می شود، اما امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت ویژه حساسیت هایی وجود دارد.

وی با اشاره به 832 مورد بیماری های مشترک بین دام و انسان همچون تب کنگو، تب مالت و .

، گفت: همواره یکی از نگرانی ها در زمان کشتار دام به خصوص در روز عید قربان این است که افراد دچار بیماری نشوند و از سوی دیگر اکنون نگرانی ها به دلیل کرونا بیشتر شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با تاکید بر اینکه کرونا بیماری مشترک بین دام و انسان نیست و نگرانی از بابت انتقال آن وجود ندارد، تصریح کرد: اگرچه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکید داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا عاملی نیست که ذبح دام در عید قربان را متوقف کند

کرونا عاملی نیست که ذبح دام در عید قربان را متوقف کند