مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:452020-07-28سياسي

ممنوعیت بازدید از مراکز بهزیستی در عید قربان


معاون مشارکت ها، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از تاسیس «صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان» توسط سازمان بهزیستی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: - معاون مشارکت ها، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از تاسیس صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان توسط سازمان بهزیستی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تاسیس این صندوق موجب اشتغال پایدار معلولان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذوالفقار یزدان مهر در نشست خبری امروز خود در خصوص جمع آوری نذورات عید قربان گفت: مانند سال گذشته در خدمت شهروندان و افراد خیر هستیم تا نذوراتشان را جمع آوری کرده و به شکل مستقیم و متناسب با نیتشان در اختیار مددجویان قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به راه های ارتباطی برای دریافت کمک های نقدی افزود: خیران می تواند نذورات خاص این ایام را از طریق شماره کارت 6367957070707075، کد دستوری #97733* و بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه به دست مددجویان و مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی برسانند.

همچنین پوسترها و بنرهایی تهیه شده که در معابر نصب می شود تا از این طریق به شهروندان اطلاع رسانی کنیم.

معاون مشارکت ها، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه به موسسات خیریه و تشکل های غیر دولتی اطلاع رسانی شده و تجهیز و آماده سازی مراکز نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت بازدید از مراکز بهزیستی در عید قربان

ممنوعیت بازدید از مراکز بهزیستی در عید قربان