مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:402020-07-28ورزشي

رییس فدراسیون همگانی با معاون سازماندهی امور جوانان دیدار کرد


نشست مشترک افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان با هدف فعال سازی ظرفیت سمن ها در حوزه ورزش همگانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، در این نشست که سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند بر ضرورت فعال سازی ظرفیت سمن های جوان به عنوان پیشران های تحرک و پویایی جامعه تاکید شد.

تندگویان با بیان اینکه فدراسیون ورزش های همگانی بهترین بستر برای شبکه سازی سمن های جوان حوزه ورزش است، از وجود 250 سمن جوان تخصصی حوزه ورزش خبر داد و افزود: سمن های جوان ورزشی در دوره قرنطینه خانگی خوش درخشیدند و ظرفیت عظیم خود را به خوبی نشان دادند.

سید عبدالحمید احمدی نیز دوره جدید فدراسیون را دوره ای طلایی برای ورزش همگانی قلمداد کرد و اظهار داشت: ملایی و همکارانش باید بتوانند در این دوره ریل گذاری جدیدی با محوریت سمن ها و ظرفیت های مردمی ایجاد کنند و اینکه ورزش همگانی صرفا با مشارکت همگانی است که محقق می شود.

در پایان این نشست نیز افشین ملایی بر ضرورت تعامل و همکاری بسیار نزدیک برای فعال سازی ظرفیت سه هزار سمن جوانان در خدمت ورزش همگانی افزود: با تدابیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون همگانی با معاون سازماندهی امور جوانان دیدار کرد

رییس فدراسیون همگانی با معاون سازماندهی امور جوانان دیدار کرد