مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:152020-07-28فرهنگي

تصویر برداری سریال داستانی خانه آقاجان در زنجان آغاز شد


صدا و سیمای مرکز زنجان با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال سریال تلویزیونی طنز با عنوان «خانه آقاجان» را در دست تولید دارد.

- زنجان-صدا و سیمای مرکز زنجان با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال سریال تلویزیونی طنز با عنوان خانه آقاجان را در دست تولید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال سریال تلویزیونی طنز با عنوان خانه آقاجان را در دست تولید دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان رسالت رسانه استانی را تبلیغ فرهنگ غنی محلی و حمایت از صنایع بومی در قالب تولید برنامه های نمایشی و با هدف توسعه اشتغال و گردشگری عنوان کرد.

لطیفی با اشاره به اثرگذاری تولیدات نمایشی تصریح کرد: بررسی برنامه های نمایشی بویژه در ژانر طنز که در سالیان اخیر تولید و از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش شده است موید این مطلب است که جاگذاری پیام و آموزش در این نوع برنامه ها، تاثیر و ماندگاری طولانی مدتی در اذهان مخاطبان دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان فرهنگ بومی و هنرهای دستی استان را غنی برشمرد و افزود: استفاده از لوکیشن هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر برداری سریال داستانی خانه آقاجان در زنجان آغاز شد

تصویر برداری سریال داستانی خانه آقاجان در زنجان آغاز شد