مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-28سياسي

پخش آیین پایانی نخستین مهرواره سرود کانون پرورشی از شبکه امید


آیین پایانی نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شبکه امید پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آیین پایانی نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب عید سعید غدیر خم از شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

مرحله نهایی و کشوری این مهرواره قرار بود با حضور 8 گروه سرود، نمایش و 2 گروه نماهنگ روزهای 14 تا 16 اسفند 1398 در گیلان برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد اما مسئولان کانون قصد دارند در آیینی از 10 گروه منتخب این رویداد هنری قدردانی کنند و برخی از این آثار را به تماشای مخاطبان شبکه امید بگذارند.

این گروه ها از بین 325 گروه سرود اعضا و مربیان مراکز کانون استان های مختلف کشور و در خلال برگزاری مهرواره های سرود استانی آفرینش در حالی انتخاب شدند که 6 هزار نفر در مجموع در این رویداد شرکت کرده بودند.

پیشتر محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره برگزاری این مهرواره توضیح داده بود: اساس فعالیت انجمن سرود و همچنین مهرواره سرود، تلفیق هنرهای نمایش و سرود است به گونه ای که این 2 هنر در کنار همدیگر بتوانند بخشی از محتوای ترانه و سرود را برای مخاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش آیین پایانی نخستین مهرواره سرود کانون پرورشی از شبکه امید

پخش آیین پایانی نخستین مهرواره سرود کانون پرورشی از شبکه امید