مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-28فرهنگي

معرفی نامزدهای اولیه جایزه بوکر 2020


فهرست نامزدهای اولیه جایزه بوکر درحالی اعلام شد که نام «هیلاری منتل» برنده دو دوره جایزه بوکر نیز در میان سایر نویسندگان به چشم می خورد.

- فهرست نامزدهای اولیه جایزه بوکر درحالی اعلام شد که نام هیلاری منتل برنده دو دوره جایزه بوکر نیز در میان سایر نویسندگان به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، رمان آینه و نور سومین جلد از مجموعه داستان های توماس کرامول در فهرست نامزدهای اولیه جایزه ادبی بوکر 2020 قرار گرفته تا به این ترتیب هیلاری منتل نویسنده مشهور بریتانیایی برای کسب سومین جایزه بوکر با دیگران به رقابت بپردازد.

رمان 900 صفحه ای منتل که با حادثه گردن زدن آن بویل در سال 1536 آغاز می شود و سال های آخر زندگی توماس کرامول را روایت می کند یکی از 13 رمانی است که برای کسب جایزه 50 هزار پوندی بوکر برگزیده شده است.

منتل که پیش از این جایزه بوکر را برای رمان های تالار گرگ و مجرمان را بیاورید کسب کرده بود، یکی از چهار نویسنده ای است که موفق به کسب دو جایزه بوکر شده اند.

تاکنون هیچ نویسنده ای موفق به دریافت سه جایزه بوکر نشده است.

از دیگر نویسندگان فهرست اولیه جایزه بوکر که از میان 162 نویسنده انتخاب شده اند به آن تایلر نویسنده آمریکایی برای فردی با موهای قرمز در کنار جاده که داوران از آن به عنوان داستانی انسانی از رستگاری یاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نامزدهای اولیه جایزه بوکر 2020

معرفی نامزدهای اولیه جایزه بوکر 2020