مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-28بين الملل

بررسی سناریوهای جدید رژیم صهیونیستی علیه ایران


در این سال ها اسراییل علاوه بر مانور دادن بر ادعای حمایت نظامی، سیاسی و مالی ایران از گروه هایی مانند حزب الله، جهاد اسلامی و حماس، اتهام دست داشتن ایران در حملات تروریستی ازجمله حمله به سفارت اسراییل در بوئنوس آیرس در سال 1371 و بمب گذاری آمیا را هم مطرح کرده است.

- رژیم اسراییل ذیل این نگاه کلی در هر بازه زمانی زمین بازی های متفاوتی را برای تحت فشار قرار دادن تهران، انتخاب و امتحان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت: ایران و رژیم اسراییل همچنان پس از گذشت 4 دهه و اندی از انقلاب اسلامی در کشورمان، زمین های منازعه جدیدی را تجربه می کنند.

رابطه دوستانه تهران و تل آویو که تا پیش از انقلاب اسلامی ادامه داشت تا سال های ابتدایی دهه 70 سرد اما نه چندان پرتنش بود البته که به گواه بسیاری از کارشناسان مسائل منطقه پس از پایان جنگ اول خلیج فارس این صلح سرد جای خود را به خصومت ورزی داد که در دوره هایی هم به تنش میان دو طرف منتهی شد.

تهران و تل آویو از دوست تا دشمن قسم خورده در سال های ابتدایی دهه 70 رژیم وقت اسراییل به ریاست اسحاق رابین، مواضع تند و تیزی علیه ایران اتخاذ کرد و در نهایت هم دو طرف به 8 سال ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در ایران رسیدند که اظهارنظرهای متفاوت او به خصوص طرح انکار هولوکاست سر و صدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سناریوهای جدید رژیم صهیونیستی علیه ایران

بررسی سناریوهای جدید رژیم صهیونیستی علیه ایران