مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-28ورزشي

حمایت از قهرمانان باید از اولویت های ورزش کشور باشد


سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزشی در مسابقات معتبر خارجی باید از اولویت های ورزش کشور باشد و در این راستا رایزنی های لازم با ورزش انجام خواهد شد.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضایی امروز در نشست خبری هیأت کاراته استان کرمانشاه که در دفتر خبرگزاری فارس استان برگزار شد، اظهار داشت: یک ورزشکار سال ها برای اهتزاز پرچم کشور در میادین مختلف جهانی تلاش و تمرین می کند و در زمانی که به اشتغال و حمایت جهت تشکیل خانواده اقدام می کند نباید رها شده و تنها بماند؛ در سال های دور یک صندوق حمایت از قهرمانان و مدال آوران تشکیل شد، اما  هم اکنون عملکرد این صندوق مشخص نیست.

وی ادامه داد: ورزشکاران بسیار زیادی در کشور وجود دارند که به علت عدم حمایت دست به مهاجرت می زنند و کشوری را که سال ها برای اهتراز پرچم آن تلاش کرده اند ترک کرده و صرفا به علت مشکلات مالی زندگی در کشور دیگری انتخاب می کنند، امیدواریم با رایزنی با مسؤولان ورزش کشور این مشکل را حل کنیم.

 سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص ظرفیت های استان کرمانشاه در بخش ورزش، گفت: استان کرمانشاه علاوه بر استعدادهای بسیار زیاد ورزشی، از مزیت همجواری با کشور عراق برخوردار است و با توجه به خاصیت اقلیمی منطقه، به خوبی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از قهرمانان باید از اولویت های ورزش کشور باشد

حمایت از قهرمانان باید از اولویت های ورزش کشور باشد